ເສີມຂະຫຍາຍພາສາໄທ ແລະ ລາວ ແລະ ການຂຽນໃຫ້ນັກຮຽນ 75 ຄົນຢູ່ເຂດພູດອຍ ແຂວງເງ້ອານ

06:09 | 03/10/2023

ຍສໝ - ເມື່ອ​ບໍ່​ດົນ​ມາ​ນີ້, ຢູ່​ເມືອງ ເຕືອງເຢືອງ ​ໄດ້​ຈັດ​ຕັ້ງ​ພິທີ​ເປີດ​ຊຸດ​ຮຽນ​ບຳລຸງ​ສ້າງ​ພາສາ ​ໄທ ​ແລະ ລາວ ​ແລະ ອັກ​ສອນ​ໃຫ້​ນັກຮຽນ 75 ຄົນ ​ເຊິ່ງ​ເປັນ​ພະນັກງານ, ລັດຖະກອນ ​ແລະ ກຳລັງ​ປະກອບ​ອາວຸດ​ທີ່​ເຮັດ​ວຽກ​ຢູ່​ເມືອງ​ນີ້. Mới đây, tại huyện Tương Dương (Nghệ An) đã tổ chức buổi Khai giảng lớp học Bồi dưỡng tiếng nói, chữ viết dân tộc Thái và Lào cho 75 học viên là cán bộ công chức, viên chức và lực lượng vũ trang đang công tác tại địa bàn huyện này.

ສະຫຼຸບຊຸດຮຽນພາສາຫວຽດນາມ ສຳລັບນັກສຶກສາລາວ ສະຫຼຸບຊຸດຮຽນພາສາຫວຽດນາມ ສຳລັບນັກສຶກສາລາວ
ນຳປຶ້ມພາສາຫວຽດ ເຂົ້າໃນລະບົບຫໍສະໝຸດໂລກ ນຳປຶ້ມພາສາຫວຽດ ເຂົ້າໃນລະບົບຫໍສະໝຸດໂລກ

Theo đó, ngày 30/9, Sở nội vụ Nghệ An, Sở Giáo dục và Đào tạo tỉnh Nghệ An, Trung tâm GDTX – Hướng nghiệp tỉnh Nghệ An, phối hợp với Trung tâm GDNN - GDTX huyện Tương Dương tổ chức buổi Khai giảng lớp bồi dưỡng tiếng dân tộc Thái và lớp bồi dưỡng tiếng Lào.

Lớp học Bồi dưỡng tiếng nói, chữ viết dân tộc Thái và Lào có 75 học viên là cán bộ công chức, viên chức và lực lượng vũ trang đang công tác tại địa bàn huyện Tương Dương.

ຕາມ​ນັ້ນ​ແລ້ວ, ວັນ​ທີ 30 ກັນຍາ, ​ພະ​ແນ​ກວຽກງານພາຍໃນ, ພະ​ແນ​ກການສຶກສາ ​ແລະ ບຳລຸງ​ສ້າງ ​ແຂວງ​ເງ້ອານ ​ໄດ້​ສົມທົບ​ກັບ​ສູນ​ບຳລຸງ​ສ້າງເປັນປະຈຳ​ແນະນຳປະກອບອາຊີບ ແຂວງ​ເງ້ອານ ​ໄດ້​ຈັດ​ຕັ້ງ​ພິທີ​ເປີດ​ຊຸດ​ອົບຮົມ​ພາສາ​ໄທ ແລະ ​ຊຸດ​ອົບຮົມ​ພາສາພາສາລາວ.

ຫ້ອງ​ຮຽນ​ການ​ບຳລຸງ​ສ້າງການເວົ້ົ້າ​ ​ແລະ ຂຽນພາສາ​​ໄທ ​ແລະ ລາວ ມີ​ນັກຮຽນ 75 ຄົນ​ທີ່​ເປັນ​ພະນັກງານ, ລັດຖະກອນ ​ແລະ ກຳລັງ​ປະກອບ​ອາວຸດ​ທີ່​ເຮັດ​ວຽກ​ຢູ່​ເມືອງເຕືອງເຢືອງ.

ເສີມຂະຫຍາຍພາສາໄທ ແລະ ລາວ ແລະ ການຂຽນໃຫ້ນັກຮຽນ 75 ຄົນຢູ່ເຂດພູດອຍ ແຂວງເງ້ອານ

ນັກສຶກສາ 75 ຄົນເຂົ້າຮ່ວມພິທີເປີດຊຸດ​ອົບຮົມ​

Trong thời gian gần 3 tháng, 75 học viên sẽ được truyền thụ: Tiếng nói, chữ viết của dân tộc Thái và Lào; Tìm hiểu và làm quen các phong tục, tập quán, tín ngưỡng, thuần phong, mỹ tục và chia sẻ những kiến thức về ngôn ngữ và những kiến thức về văn hoá vã xã hội của dân tộc Thái - Lào.

Việc tổ chức lớp học cũng xuất phát từ nhu cầu và nguyện vọng của học viên là cán bộ Công chức viên chức và nhân dân trên địa bàn huyện Tương Dương trong việc dạy tiếng và chữ dân tộc Thái và Lào.

​ໃນ​ໄລຍະ​ເກືອບ 3 ​ເດືອນ, ນັກ​ສຶກສາ 75 ຄົນຈະ​ໄດ້ຖ່າຍທອດ: ການ​ເວົ້າ ​ແລະ ການ​ຂຽນ​ຂອງ​ບັນດາ​ເຜົ່າ​ໄທ ​ແລະ ລາວ; ຮຽນຮູ້ ແລະ ຮູ້ຈັກຮີດຄອງປະເພນີ, ຄວາມເຊື່ອ, ແລະ ແລກປ່ຽນຄວາມຮູ້ທາງດ້ານພາສາ ແລະ ຄວາມຮູ້ກ່ຽວກັບວັດທະນະທໍາ-ສັງຄົມຂອງຊາວໄທ-ລາວ.

ການຈັດ​ຕັ້ງ​ຂອງ​ຫ້ອງ​ຮຽນ​ຍັງ​ແມ່ນ​ມາ​ຈາກ​ຄວາມ​ຕ້ອງການ ​ແລະ ຄວາມ​ມຸ່ງ​ມາດ​ປາດ​ຖະໜາ​ຂອງ​ນັກ​ສຶກສາ ​ທີ່​ເປັນ​ພະນັກງານ​ລັດຖະກອນ ​ແລະ ປະຊາຊົນ​ໃນ​ເຂດເຕືອງເຢືອງ ​ໃນ​ການ​ສອນ​ພາສາ​ໄທ ​ແລະ ພາສາ​ລາວ ​ແລະ ພາສາ​ຊົນ​ເຜົ່າ.

Cũng thông qua lớp học bồi dưỡng để giúp cán bộ hiểu được phong tục tập quán và có điều kiện thuận lợi hơn trong việc giao tiếp, làm việc và gần gũi với nhân dân các dân tộc trên địa bàn huyện.

Được biết, lớp học tiếng và chữ viết dân tộc Thái - Lào được biên soạn chọn lọc và xây dựng công phu các học viên sẽ được học tập, rèn luyện các kỹ năng nghe, nói, đọc viết tiếng Thái- Lào.

ພ້ອມ​ທັງ​ຜ່ານ​ບັນດາ​ຊຸດ​ອົບຮົມ​ເພື່ອ​ຊ່ວຍ​ໃຫ້ພະນັກງານ​ລັດຖະກອນ ​ມີ​ຄວາມ​ເຂົ້າ​ໃຈ​ກ່ຽວ​ກັບ​ຮີດຄອງ​ປະ​ເພນີ ​ແລະ ມີ​ເງື່ອນ​ໄຂ​ສະດວກ​ກວ່າ​ໃນ​ການ​ພົວພັນ, ​ເຮັດ​ວຽກ ​ແລະ ​ໃກ້ຊິດ​ສະໜິດສະໜົມ​ກັບ​ປະຊາຊົນ​ບັນດາ​ເຜົ່າ​ໃນ​ເມືອງ.

​ເປັນ​ທີ່​ຮູ້​ກັນ​ວ່າ ຫ້ອງ​ຮຽນ​ການ​ຂຽນ ​ແລະ ການ​ເວົ້າພາສາ​ໄທ - ລາວ ​ແມ່ນ​ໄດ້​ຄັດ​ເລືອກ​ເອົາ ​ແລະ ສ້າງ​ຢ່າງ​ລະອຽດ, ນັກຮຽນ​ຈະ​ໄດ້​ຮຽນ ​ແລະ ຝຶກ​ອົບຮົມ​ທັກ​ສະ​ການ​ຟັງ, ການ​ເວົ້າ, ການ​ອ່ານ ​ແລະ ການ​ຂຽນ​ພາສາ​ໄທ - ລາວ.

ຄຳຮຸ່ງ

ທ່ານອາດຈະມັກ

ເຫດການ
302 Found

Found

The document has moved here.